27.10.10

and the witch jumped over the moon

I have a few favourite things, like raindrops on roses and whiskers on kittens. And Halloween costume day.

Therefore, today was one of my favourite days. Yes, today was Halloween costume day. Yes, it's October 27th. Yes, Halloween is on October 31st. AREN'T YOU SMART?! YOU DON'T THINK I REALIZE THIS?! Sorry, there. Didn't mean to lose my boo-l, I mean, cool. (Get it? Boo? Like a ghost? Hah!)

I'll post pictures soon but, for now, here's some crappy photoshop photos to satisfy the thought that is obviously going through your mind: "Hey Lexy, [SINCE YOU'RE THE BEST PERSON EVER, I WANT TO SEE WHAT YOU'RE DRESSED UP AS]." Post field hockey practice. I obviously try to look my best for practice...



Kidding, this wasn't for Halloween, I got hit by a field hockey ball and starting crying blood and choking up blood. Kidding, it was for Halloween. Hah! I most certainly TRICKED ya there! (Get it? Trick? Trick or treat? HILARIOUS.)

Entertain me with guesses regarding what/ who you think I went as?!
(Hint: I won "best homemade"... Cue the oooooh...)

18 comments:

Ali said...

omg I was tricked into thinking you were DYING. But hey, don't we all take pictures of our battle wounds? I KNOW I DO.

Exuvalia said...

Whoa whoa! You really scared me with that picture. (Didn't expect to see that coming!) Haha.

Joanne Faith said...

I have no idea!.. ahhhhmmm.... more hints please!

Hanna said...

Haha lovely pictures! I really believed you got hit by a hockey ball. But I don't know as what you went, I'm really bad at guessing!

http://style-in-sight.blogspot.com

Aimee said...

Love the first picture, didnt expect the second one though haha :D:D xx

dreamy princess said...

ahahahaha.. It's so funny to see these pics, because I have the similar horror pictures! I'm thinking about posting it in my blog.......xD

Happy almost Halloween, Lexy!

P.S: I don't know you went as who.. But I think it's Sadako...?

Cheers,
Dreamy Princess
~I wonder what it's like to live in Paris~

Charlotte. said...

hmmm, i want to say you were some kind of zombie but i really don't know!

QueenDesi said...

OMG!! i was shocked..
happy halloween
too bad we don't celebrate halloween
here in Indonesia :(

THE SECRET LIFE OF "D"

in Love&Light
Queen D

LyddieGal said...

Are your tears made of blood? are you a vampire?
Hope you have a great halloween!

Chic on the Cheap

!♥ m i m i said...

HOLY CRAP MY SCHOOL HAD DRESSUP DAY YESTERDAY TOO

I dressed up... But won't tell you who (;

I'll post my costume/outfit on Halloween tho LOL.. :P i'm lazy like that

You're... a dead person??? O.O

sweet said...

okay you left me confuse there for a moment...I was really tricked with the crying photos...thinking it was a costume but reading down in your post....I was like what happened to her...OMG lexy...you always give people the best mind boggling post!!!!

kisses dear
Sweet
PensandLens

Savannah Burton said...

You are SO hilarious! :) I love your posts! It is as if you are talking to myself. I am kind of like you when posting except I have been trying to tone it down! I don't know what you went as tell me!!! I am being D.W and my friend is being Arthur

Natalie Suarez said...

cute lol!! :)

natalieoffduty.blogspot.com

Anonymous said...

Whoo! Creepy photos! A zombie?

http://red-soledfashionista.blogspot.com/

Andie said...

WOW YOU REALLY DID TRICK ME FOR A SPLIT SECOND THERE! i was looking and i was like hey great makeup, and then you said you got hit so i was just about to be all like "WOAHLYSHIZ" but then i was like wait a minute...then i read on and there ya have it, haha

i say like a lot....

im gonna be buzz lightyear for halloween, WEE!
and i love to PARTY too, cuz its like the responsibility of a snazzy person to do such. you snazzy too. we should group and be the snazzy dynamic party duo. online. word....,

http;//blair-waldork.blogspot.com

Andie said...

WOW YOU REALLY DID TRICK ME FOR A SPLIT SECOND THERE! i was looking and i was like hey great makeup, and then you said you got hit so i was just about to be all like "WOAHLYSHIZ" but then i was like wait a minute...then i read on and there ya have it, haha

i say like a lot....

im gonna be buzz lightyear for halloween, WEE!
and i love to PARTY too, cuz its like the responsibility of a snazzy person to do such. you snazzy too. we should group and be the snazzy dynamic party duo. online. word....,

http;//blair-waldork.blogspot.com

sojourned in style said...
This comment has been removed by the author.
sojourned in style said...

thesee are kind ofintense!! eeryone looks fabulous after practice :)