2.2.11

fantastic spaztic plastic

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Made from plastic and plastic. Holllaaaa.

I miss doing DIY projects. It's fun to grab crap and make more crap and never wear the crap because you justify that it's simply crap. Hello, plastic necklace. Anyways, I made this over the Christmas Break. That was awhile ago. I'm sorry. But hey, it's like a delayed reaction! Which is supposed to sound, um, cool and enticing. I mean, obviously it is. Cool and enticing, that is. Cool! Enticing! Yay!

I'm working on some illustrations for fun, which is nice. I always have a handful of little projects that I want to accomplish, but somehow life (ie sleeping on a snow day) (YES IT'S A SNOW DAY!) prevails. Hopefully I won't have too much work this weekend so I can spend time just bumming around creating crap. That's my favourite.

I also have a cool project to post. I will do that. ZOMG, stay tuned! Teletoons! That 1) had no significance, 2) *most importantly* rhymed!

xx
What's your favourite colour and what does that say about you?

(I'm stealing this from my grade 3 journal? Pft, not at all...)

25 comments:

SAMI. said...

love that you did something creative on a snow day!!
so pretty. i put it on my tumblr!

xo
sami
aglimpseofglamour

Vintage and Cake said...

Haha I love what you said about the crap, I'm a maker of crap that is crap, that i never wear haha. I would wear this in a heart beat amazing i love it, you have actual inspired me. Thanks for sharing ...need to dig out crap to make my own xxx

Melody said...

Looks so creative! But will it scratch me if I wear it ? LOL ;_;

! I can't wait to see your projectssssss that are filled with random spasm attacks and love :D <3

FAV COLOUR IS ALL COLOURS. What it says about me? It means that my blog is forever colourful and blinding to your eyessssssssss !

Charmalade said...

I really rully like the plastic necklace. It's simple but it's eye-catching. I don't wear a lot of jewelry, but I'd wear it. :) I wonder if a gift exchange is in order, haha...

Though I have a lot of colors du jour that I'm into, my usual go-to favorite is red, like a dark rich red. I love wearing it and I think I've always liked how it was associated with fire (cheesy!).

Toast with Charmalade

Ruta, Look Ugly in a Photograph said...

This is amazing! So I'm actually helping out at an environmental fashion show, and I know you did one last year, so I was wondering if you had any ideas for anything I could make, jewelry wise that would be environmentally friendly (because you're so incredible with your DIY's).

I love purple. And ummm, I dunno. It says I'm royal...hahaha, I know that's terrible. I don't know. I like all colours. Yellow!!! So bright and happy.

theTrendyDwarf said...

This necklace is AMAZING! I absolutely love it! I would actually legit wear it. I wish I were as creative as you are. lol. My favorite color? Definitely and without a doubt the color Black. I love Black. AND I know you are going to say it's depressing BUT I think it's elegant and matches with every other color and very minimal. I go into some more depth BUT I will not. My second favorite color would be purple. FYI.
Check out my trendy blog!
http://thetrendydwarf.blogspot.com/

Savannah Burton said...

Make me something! You are so much cooler than I am! It makes me sad! Yet happy! Yay! Inspiya!

Stacey Kay said...

Whoa, that is seriously so cool. You should make more and then sell them on Etsy, I would totally buy one!

xoxo
Stacey Kay
“Runway Inspiration, Vintage Decoration”
www.GoodwillHuntingg.com
Women’s Fashion Examiner-Cleveland

TheMadTwins said...

you made something amazing! It is so beautiful! love it :)
my favorite color is blue and it makes me dreamy :D

Anonymous said...

Good day : )
Why do men and women (society generally) still pre-judge people with body art. women commonly?
I'm a 26 year old F, have got 9 tattoos, lots of which cannot be seen on my daily travels. Five To Six during the summer are pretty much constantly on display. I don't aim for notice and I have a loving boyfriend WITH NO TATTOOS .I get the impression that many people believe that tattooed people are blind, as we get stared at, even if we return a glance many people continue looking. When will society improve?

Dollface said...

I love primary colours because I am simple

well not really

but i think red/blue/yellow all together are fantastisch..

your blog is sexy,
stalk mine
it's not as sexy
but i'm trying okay?

duckalicious said...

this looks so awesomely awesome I just wanna print it and wear it around my neck!

Hanna said...

Wow it looks amazing!!!

I don't have a fav colour, I think that says about me that I can't choose :P

Mara said...

Oh, my. What a neat DIY necklace, and it's plastic. Please do a OFTD wearing it for us?

K said...

I love your crap plastic necklace. In fact I don't think it's crap at all. I think its quite awesome. As you are.

Hello Naka said...

it looks great ^^ i wish I was doing some DIY projects but moneys low and i have hardly any time :(

i want ur creativity!! :p

FashionJazz said...

This is awesome! Love it! xxx

Mrs. April said...

That's dang nifty. I miss doing crafty things. I should really get my ass moving on that...

My favorite color is green. What does that say about me? I don't have a clue. That I'm a pothead? Not really.

-April

LyddieGal said...

your necklace is awesome, i can't wait to see it in an outfit.

My favorite color is turquoise. Like a tropical ocean... it also means that i like to wear red and yellow and grey and navy - because all those colors look amazing with turquoise.

Chic on the Cheap

maphi said...

i would soooo wear that its COOLASTIC !!!!!!! ( the word coolastic means an item is both cool and fantastic looooool only a looser like me would create such things ) :D xoxo

Sanny said...

This is one creative yet simple piece if accessory. Mind to put it on in your next outfit post? (;

Sanny's Head to Heart

sojourned in style said...

the necklace is crafty :) i love the play on geometic and sharply angled shapes. it very very geniunely gorgeous. i would totally wear this "piece of crap", just sayin !

JEAN said...

I really dig this. I reckon it would be the coolest collar to wear with t-shirts, too. And my favourite colour changes on a weekly basis but usually it's something with a ridiculous name like "seafoam green" or "salmon pink" or "custard yellow". This says that I: a) have a predisposition to colours named after food and that b) I like pairs of words that sound nice together.

Marcus Grigsby said...

For more great information about cna training & certification we have a range of great tools and resources on our website so visit us today. William N. The nursing profession requires you to acquire and retain plenty of information. Nursing Assistant Position Oceanside Ca In this role, he or she advises mothers on such things as post natal care of themselves and their newborns.

Novak said...

Discover massage thai genève prix. In the cold country, a massage is highly recommended. An massage thai does not increase blood circulation and can target a particular region of the body. All this at a lower cost. Athletes who participate in competitions are well aware one of its best allies is the massage.
See online www.laithai-massage-geneve.ch